Friday, August 12, 2011

yang terbaik


saya doakan yang terbaik untuk awak
mungkin dia memang jodoh yang ditentukan ALLAH SWT untuk awak
saya harap dia dapat membahagiakan hidup awak di dunia dan di akhirat


kalau bukan jodoh awak dengan saya
saya harap saya dapat lepaskan awak dari hidup saya dengan tenang
saya harap saya dapat lupakan awak dalam hidup saya
saya harap dapat jumpe insan yang menyayangi saya seadanya

andai kata ditentukan jodoh saya dengan awak
saya harap hubungan kita direstui semua pihak
saya harap kita akan saling cinta mencintai hingga hujung nyawa
saya harap hubungan kita kekal hingga ke akhir hayat
moga direstui di dunia dan akhirat

awak..
saya rindu macam mana kita dulu - dulu
sekarang kita sudah makin jauh
saya sedih
:'(
saya sayang awak sampai bila-bila

No comments: