Thursday, December 22, 2011

merepek ==.

parfum pilihan aku
:)



happy parfum by sence' follow me


 dari zaman skola dulu memang da suka parfum neh.
 kawan aku yang suggest kan kt aku. 
sampai sekarang aku pakai.  :)


enchanteur paris parfum

aku paling suka dengan Adore yang warna purple tuh
bau dia wangi.
first time bau terus terpikat aku dgn bau dia
sweet jee
bf aku pun ckp parfum tuh wangi   :)
fruity rhythm parfum by adidas

bau dia memang aku suka.
belum tercapai untuk membeli perfum neh
*duit aku abis beli parfum bodyshop tuh  ==.

lovely parfum by playboy

aku suka bau dia. lembut je. sweet.
kopak gak laa duit aku time beli parfum neh.
aku jenis sanggup abes duit demi parfum neh  ==.
bau dia sweet. so berbaloi dgn duit aku tuh
:)
vanilla parfum oil by bodyshop

bau dia manis macam gula. sweet sangat - sangat.
aku paling suka bau neh. sampai aku letak banyak - banyak
kat teddy bear aku
wangiiii  :)



apple blossom parfum by bodyshop

bau dia wangi. aku na ikat perut beli parfum neh
*tekad gila vavi
aku nak minyak wangi nehhh !!
==.

midnight fantasy parfume by britney spears

bau dia neh sweet sangat - sangat. serius wey. aku tak tipu.
aku kalau dapt kawen dgn org kaya. mahu berkotak - kotak
aku beli minyk wangi neh buat stok. haha *kejam tak aku??
neh pon tak dapt nak beli lg. xpe, t aku kumpul duit
aku beli...  :(
cherry blossom parfume by bodyshop

:):):) aku dah berhabis duit beli parfum neh. memang berbaloi.
bau dia lembut but wangi gila. haha *tak tahu na bgtaw betapa wangi  parfume neh
sampai guna perkataan gila tuhh
haha  xD
tp mmg berbaloi
aku suka
:)











2 comments:

Unknown said...

test....test....

Azzah said...

azzah pun pakai yg last tu..mmg wangi sangat