Friday, March 9, 2012

merasuk dan dirasuk

korang pernah dengar tak cerita pasal rasuk-rasuk nehh??
huhuhu
seram tak kalau korang mengalami sendiri??
huhuhu
meremang bulu roma kowt time kena betul - betul kat batang hidung aku sendiri  =.=''


aku nak bagitahu kat korang yang alam ghaib neh memang wujud
alam yang tidak boleh dilihat dengan mata kasar kita
yang mendekatkan kita dengan alam ghaib neh 
adalah perasaan takut diri kita sendiri


sebab tuh aku memang tak suka tengok cerita hantu
sebab nanti confirm aku mesti terbayang - bayang jalan cerita tuh semua
tak berani mak nyahhh
huhuhuhu


tujuan makhluk halus neh semua hanya untuk menyesatkan kita
aku selalu ingatkan diri aku
yang ALLAH SWT lebih berkuasa dari segala-galanya
sudah terang - terang cakap ALLAH MAHA BESAR,
makhluk halus neh pun ciptaan ALLAH SWT


mak aku selalu pesan supaya selalu baca ayat kursi
untuk buat pendinding diri
INSYA'ALLAH
boleh lindung diri dari niat jahat orang @ makhluk lain terhadap kita


so kalau ada korang kenal dengan sapa - sapa yang sakit kena rasuk neh
korang kena cuba bantu diorang
diorang bukan mintak jadi macam tuh
kalau korang ikhlas bantu diorang
INSYA'ALLAH 
nanti ALLAH SWT akan balas jasa korang tuh


tuh je nak cerita
assalammualaikum
:)









1 comment:

kai said...

pernah melihat org kene rasuk..
n pernah membantu...
rase lain sangat time tu hu hu hu