Sunday, June 19, 2011

CINTA

"cinta itu kejujuran kerana cinta tidak pernah memaksa
cinta itu murni kerana cinta memerlukan ketulusan hati
cinta itu kekuatan kerana cinta memerlukan ketabahan
cinta itu kesabaran kerana cinta menguji keimanan
cinta itu keredhaan kerana cinta pemberian Tuhan
cinta itu kemaafan kerana cinta sangat sensitif
cinta itu kesetiaan kerana cinta hanya pada yang satu
cinta itu persahabatan kerana cinta asasnya kepercayaan
cinta itu inspirasi kerana cinta membina kekuatan"


untuk 'dia'  :
saya hanya mahu awak bahagia
saya nak tengok awak senyum
saya rasa puas bila dapat tengok awak senyum
saya rasa bersyukur sangat - sangat dapat kenal dengan awak
awak mengajar saya erti saling memerlukan dalam sesuatu perhubungan
awak mengajar saya erti rindu dalam percintaan
saya sayang awak sangat - sangat
:')



No comments: