Tuesday, November 27, 2012

belum sampai seru saya lagi laaaa





assalamualaikum :)

sekarang dah bulan november,
nak masuk disember,
sekarang memang musim orang nikah kawen,
ade je yang jemput datang event dekat fb,
sekarang dah class you all,
tak main dah pakai kad-kad ni,
old school katanye -.-''
I'm happy for you guys,
dah sampai seru nak nikah kann,
cepat jodoh korang sampai
alhamdulillah :)

cakap pasal jodoh,
emak aku bising,
risau kalau-kalau takde orang nak masuk meminang aku,
haishhh,
tak sampai seru lagi emak,
relax laaa dulu,
huhu >,<''

aku tak ready lagi laa nak bercinta menuju ke syurga ni
*ayat kemain syahdu bagai* -.-''
sebab hati aku dah serik
aku dah penat kena tipu dengan lelaki,
so sekarang ni aku relax je dulu,
tak mahu nak berjiwang bagai
tipu laa kalau aku cakap aku takde minat someone kann
*gelak gedik sebentar* hihihihi  ;)
aku minat sangat dekat dia,
baru je kenal kowt,
tapi tak tahu laa dia minat aku balik ke tak,
yang penting
aku suka dia
*amik tajuk lagu ainan tasnem*

k laa, papai
assalamualaikum
:)

No comments: