Wednesday, November 28, 2012

rindu housemate poli pd :)


assalamualaikum :)

sekarang saya berada di rumah family,
dekat Rawang,
bila dah duduk rumah family,
rasa rindu laa time duduk rumah sewa dulu-dulu,
*padehal baru je seminggu dua duduk rumah* -.-''
sumpah rindu tauu  :)

memang laa bila duduk rumah sewa
semua kena buat sendiri,
i mean takde orang yang nak sediakan breakfast, lunch, dinner,
semua kena buat sendirikannnn -.-''
tapi rasa berdikari tauu bila duduk rumah sewa ni
*seyes, tak tipu okayy* :)

duduk rumah sewa,
ada kawan-kawan yang boleh layan kepala gila-gila aku ni,
boleh merepek meraban tengah-tengah malam,
takde orang pun nak kesah,
kalau dekat rumah family buat macam ni,
mau aku kene kejar dengan penyapu dengan emak aku
hahaha, okayy, 
*tak lawak* -.-''

rindu dengan kawan-kawan,
mane yang duduk satu rumah sewa dengan aku,
sumpah rindu sangat dekat korang  :)
mula-mula memang laa
perlukan masa untuk sesuaikan diri antara satu sama lain,
lama-lama dah okay laa kan kan kann?  :)
biase laaa, mesti ada perasaan tak puas hati itu semua,
tapi aku tak kesah sangat,
aku marah time tu je,
dah lama-lama aku okay balik  :)

ni laa housemate aku dekat poli pd tu
:)
taraaaaaa !



aku rindu korang semua !!
assalamualaikum  :)








No comments: