Saturday, October 29, 2011

datang dan pergi

kamu datang membawa harapan
menjadi tempat untuk saya bergantung
menghulurkan tangan untuk membantu saya berdiri
cuba untuk membina sebuah cerita yang baru dalam hidup saya
kamu menjanjikan kebahagiaan untuk kita
kamu meminta saya melupakan kisah lama antara saya dan dia

tapi sekarang

segala janji yang kamu taburkan sudah hilang dibawa angin
kamu meninggalkan saya atas alasan saya terlalu baik untuk kamu
kamu yang dulu memberikan harapan kepada saya
kamu juga yang pergi meninggalkan saya
apa salah saya?
tidak boleh kah saya mengapai kebahagiaan dalam hidup?
senang sungguh kamu menaburkan janji
sekarang kamu juga yang pergi meninggalkan saya

terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup saya
saya sayang kamu sampai bila - bila
:'(

No comments: