Saturday, October 1, 2011

ini diri saya

saya mengaku
saya ni bukan seorang yang sangat baik
saya bukan seorang yang cantik
saya ada banyak kekurang diri
saya tidak mempunyai banyak ciri - ciri seorang gadis yang lemah lembut
saya ni seorang agak kasar sebenarnya
saya ni memang seorang yang cepat kelam kabut
walaupun pekara itu amat mudah untuk diselesaikan
saya selalu mengambil masa yang lama untuk selesaikan masalah itu
saya selalu mudah untutk menjadi seorang yang pelupa
saya akan take note untuk something dengan niat nak mengingatkan diri sendiri
saya seorang yang agak cerewet
tapi bukan selalu
just kadang - kadang perangai cerewet saya itu amat terserlah
saya mengaku saya memang agak boros
saya tak boleh tengok barang comey - comey, perfume, ect
memang saya akan beli mane barang - barang yang saya suka
saya mengaku saya seorang yang pemarah
saya juga seorang yang kurang mempunyai sifat kesabaran
saya mengaku saya amat manja
hurm
maybe sesetengah orang yang rapat dengan saya boleh nampak sifat itu
tapi ramai orang yang tak berapa rapat dengan saya cakap saya sombong
saya mengaku saya ni agak kuat merajuk
kadang - kadang saya boleh merajuk pasal sesuatu benda yang tak penting pun
tapi saya akan tetap merajuk
saya memang keras kepala aka degil yang teramat - amat
saya tidak mudah untuk mengikut arahan orang dengan sesuka hatinya
kalau saya rasa opinion itu oke then baru saya follow
kalau tidak oke then saya ignore terus
papehal pun saya akan cuba untuk berfikir dengan sedalam - dalamnya.

No comments: