Friday, December 28, 2012

sudah makin tua



hari ni genap umur aku 23 tahun
sudah semakin tua aku rasa
tak lama lagi 
aku akan jalan terbongkok-bongkok 
sambil pegang tongkat besi

haishhh -,-''
apa yang aku dapat sepanjang umur 23 tahun ni??

kerja? baru dapat

belajar sampai tahap diploma je
*nak sambung degree malas*

bf? aku single
*malas nak semak otak fikir pasal kapel ni*

dari umur aku sehari
sampai laa umur 23 tahun ni
aku BERSYUKUR
dengan apa yang aku ada
*ALHAMDULILLAH*
aku tahu yang ALLAH SWT
da rancang yang terbaik untuk aku

aku kena berubah untuk menjadi 
seorang yang matang
yang sabar
yang lebih baik.

okay laa
gtg
nak siap2 pergi kerja
assalamualaikum
:) 



2 comments:

eszyamin said...

salam,

alhamdulillah..semoga bertambah iman dan taqwa mu selaras dgn peningkatan usiamu.

kehidupan ni sangat kompleks dila. 22tahun sebelum ni rasanya dh cukup untuk kita belajar erti kehidupan. so arini dah setat 23 aku doakan kau akan lebih tabah dan berani dan cekal okay..

bf xde xpe, jnji jodoh tu ada..cepat atau lmbat je..kbai..

Nurul Adilah said...

wa'alaikumsala,
kan?
bf xde xpe. aku tunggu jodoh turun dari langit je,
hehehe
tq sebab sudi baca blog aku yang tak besh ni
:)
amin untuk doa kau tu
tq kawan
:)